خرید ملک در قبرس شمالی

با خرید ملک چه امتیازاتی شامل ما میشود؟
  1. بهترین قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی
  2. گرفتن اقامت دائمی
  3. اجازه قانونی کار 
  4. شرایط آسان پرداخت
  5. رشد سالیانه قیمت ملک بین ۸ تا ۱۲٪
  6. خرید ملک به عنوان خاکی از اتحادیه اروپا
  7. زندگی در بین امنترین کشور های جهان
  8. بهرمندی از تمام حقوق شهروندان این کشور

قبرس شمالی ، به عنوان یکی از امن ترین کشور های جهان  و با داشتن آب و هوایی معتدل ، طبیعتی سرسبز و جاذبه های گردشگری ، مقصد بسیاری از مهاجران برای داشتن زندگی مرفه و پر از آرامش قرار گرفته است. پول رسمی قبرس شمالی ، لیر است که این واحد پولی در معاملات روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. خرید ملک در قبرس شمالی ، معمولا به پوند است. مشخصات مردم اصیل قبرس شمالی در پاسپورتشان به سه زبان انگلیسی، یونانی و ترکی نوشته شده است و هنوز از منظر اتحادیه اروپا مجموعه‌ی خاک قبرس متعلق به اروپا می باشد.

سادگی روند اخذ اقامت در قبرس شمالی و همچنین عدم ضروریت حضور دائم افراد در قبرس شمالی برای دریافت اقامت ، سبب علاقه‌ی مهاجران به قبرس شمالی ، به عنوان یک کشور مناسب برای مهاجرت شده است. 

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی ، به نسبت دیگر کشورهای منطقه و دیگر جزایر دریای مدیترانه بسیار مناسب تر است. به این دلیل است که ، مهاجران زیادی از سراسر دنیا برای گذراندن دوران تفریح خود ملکی در قبرس شمالی خریداری می کنند. اینکه برای خرید ملک در قبرس شمالی ، چقدر باید هزینه کرد؟ یک سوال کلی است که به عوامل بسیاری بستگی دارد.

خیلی از خریداران ملک در قبرس شمالی معمولاً با این چالش مواجه می شوند که مبلغ تمام شده‌ی خرید ملک و اقامت در قبرس شمالی بیشتر از مبلغی است که در ابتدا به آنها اعلام شده بود. ما در هلدینگ علایی می‌کوشیم تا شما را از برخورد با چنین چالش هایی دور کنیم.

به همین دلیل تمام مخارج و هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی را با شما در میان می گذاریم و شما با بررسی موارد گفته شده می‌توانید شرایط خود را برای خرید ملک در قبرس شمالی بررسی نموده و پیش از مهاجرت و یا اقدام برای خرید ملک از تمام هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی مطلع باشید.

خرید ملک در قبرس شمالی به دو دسته ثابت و متغیر تقسیم می شوند
  1. هزینه‌هایی که به میزان ارزش ملک خریداری شده توسط شما بستگی دارند ، هزینه‌های متغیر نامیده می شوند.
  2. هزینه‌هایی که ارتباطی به قیمت ملک خریداری شده‌ی شما ندارند را ، هزینه های ثابت خرید ملک در قبرس شمالی می دانیم.
بهترین مناطق برای خرید ملک در قبرس شمالی

در طول قرن ها یکی از دلایلی که شعله های جنگ را بر می‌افروخت ، تمایل برای به تسخیر در آوردن مکان مناسب برای زندگی بوده است. از این رو قبرس شمالی جنگ‌های زیادی را در گذر زمان به خود دیده است. جزیره‌ای که دارای بهترین شرایط آب و هوایی است ، جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد ، پنجمین کشور امن دنیا است و… که همه این موارد از دلایل محبوبیت این جزیره است.

این خصوصیات از گذشته در این کشور وجود داشته و هنوز هم می توان با تکیه به این دلایل گفت ، تمام شهر های قبرس شمالی برای خرید ملک منطقه‌ای مناسب است و شما می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی بدون در نظر گرفتن منطقه ی آن یقین بدانید که سرمایه گذاری درستی انجام داده اید. اما هلدینگ علایی مناطقی که شرایط مناسب تری دارد را در ادامه به شما معرفی خواهد کرد.

لانگ بیچ اسکه

منطقه لانگ بیچ نه تنها بهترین منطقه برای خرید ملک در قبرس شمالی می باشد ، بلکه بهترین منطقه برای خرید ملک در تمام دنیاست. این ادعایی است که مجله اقتصادی فوربس آمریکا مطرح کرده است. در مقاله‌ای که در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ در مجله ی فوربس امریکا به چاپ رسید ۵ منطقه از بهترین مناطق جهان برای سرمایه گذاری و خرید ملک به ترتیب اولویت مطرح گردید. که در راس آنها منطقه ی اسکله و ساحل زیبای لانگ بیچ قرار داشت.

شهرک سازی‌های جذاب ، قیمت‌های مناسب ، نزدیکی با ساحل ، امکانات رفاهی مناسب ، تفریحات پر تنوع و … از جمله ویژگی هایست که لانگ بیچ را به صدر جدول عنوان بهترین منطقه برای خرید ملک در قبرس شمالی می رساند.

اسن تپه

اسن تپه محله‌ای است در شرق قبرس شمالی که از جمله مناطقی است که برای خرید ملک در قبرس شمالی پیشنهاد می شود. این منطقه را قسمتی از بهشت می دانند. دریای زلال، غروب‌های دیدنی، کوه‌های زیبا، تفریحات بی نظیر دریایی و مناظر بی‌همتا و دیدنی اسن تپه را منطقه‌ی رویایی توریست های سراسر دنیا کرده است. خرید ملک در این منطقه می تواند شما را به سمت یک زندگی رویایی سوق بدهد. آنچنان که می شود تصور کرد که همیشه در حال تفریح هستید.

قیمت های مناسب ، امکانات بی‌شمار ، محیطی مناسب ، رستواران‌هایی زیبا و زمین گلف این منطقه جاذبه هایست که شما را برای خرید ملک در این منطقه از قبرس شمالی می‌کشاند.

فاماگوستا

این شهر تاریخی که مورخان معتقدند! لئوناردو داوینچی درگیر طراحی خیابان های آن بوده است. از مقاصد توریستی در قبرس شمالی محسوب می شود و در چند سال گذشته رشد چشمگیری در ساخت و ساز داشته و سهم قابل توجه‌ای از بازار املاک در قبرس شمالی را به خود اختصاص داده است.

فاماگوستا ، که به زبان محلی ماگوسا یا گازی ماگوسا نام دارد. علاوه بر توجه به صنعت توریسم هر ساله پذیرای دانشجویان متعددی از سراسر دنیاست. دانشگاه های این شهر از امکانات خوبی برخوردارند ، از این رو متقاضیان خرید ملک در این شهر بسیار زیاد می باشند. خرید ملک در این منطقه از قبرس شمالی ، برای آن دسته از افرادی که به فکر ادامه تحصیل خانواده خود هستند بسیار توصیه می شود.

گیرنه

گیرنه ، از جذاب ترین مناطق توریستی دنیاست. آب و هوایی معتدل و مناسب ، تفریحات بیشمار آبی و تاریخی که در خیابان های این شهر قابل مشاهده است را می تواند از ویژگی های این منطقه دانست. این شهر پر از اماکن و جاذبه های تاریخی است و به دلیل همین جاذبه های توریستی ، یکی از اصلی ترین مقاصد برای خریداران ملک در قبرس شمالی محسوب می شود.