سرمایه گذاری در قبرس شمالی

اروپایی های غیر قبرسی برای چندین دهه در قبرس شمالی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده اند – از زمانی که انگلیسی ها به عنوان حاکمان استعماری قبرس در دهه 1890 به قدرت رسیدند! تمبر بریتانیا در کل قبرس هنوز قابل چشم پوشی نیست: ماشین ها در سمت چپ حرکت می کنند، انگلیسی یک زبان رسمی است، همه علائم جاده ها و خیابان ها به زبان انگلیسی و همچنین ترکی (در شمال) هستند. به طور کلی یک فضای جذاب سابق استعماری در هر نقطه وجود دارد – از کلیسای محلی آنگلیکان گرفته تا میراث ساختمان‌های جذاب استعماری سابق. پوند استرلینگ ارز بین المللی غیررسمی است که اسکناس های پوند انگلیس در همه مغازه ها و رستوران ها ارز پذیرفته شده است و قیمت تمام دارایی ها به پوند استرلینگ است.

علیرغم کاهش سرمایه‌گذاری بریتانیا و اروپا در املاک قبرس شمالی برای چند دهه پس از تقسیم جزیره در سال 1974 (به دنبال تلاش یونانیان قبرس برای بیرون راندن قبرسی‌های ترک از جزیره) – سرمایه‌گذاری بین‌المللی گسترده اخیر اتحادیه اروپا و ترکیه در زیرساخت‌های این کشور و همچنین به رسمیت شناختن رسمی توسط دادگاه های اروپایی در سال 2010 از کمیسیون اموال غیرمنقول (پرداخت غرامت به زمین داران سابق یونان) شاهد تجدید چشمگیر اخیر علاقه به سرمایه گذاری در املاک در شمال جزیره و حذف عمومی از قبرس بوده است. تصویر سابق به عنوان یک منطقه سرمایه گذاری کمی نامطمئن. وجود اسناد مالکیت شناخته شده بین المللی، از جمله املاک تحت مالکیت ترکیه قبل از 74، همچنین کمک زیادی به افزایش اعتماد سرمایه گذاران به املاک قبرس شمالی کرده است – که 10٪ رشد سرمایه را در برخی از مناطق کلیدی ساحلی تجربه می کند و با استراحتگاه های کاملاً مدیریت شده جدید در حال ظهور است. تا که تضمین های اجاره و خدمات اجاره تعطیلات داخلی را ارائه می دهد.

از آنجایی که بانک‌های بزرگ بین‌المللی در وام دادن به توسعه‌دهندگانی که در شمال قبرس املاک جدید می‌سازند، مشارکت نداشتند، به‌طور غیرمعمول، قبرس یک «منطقه عاری از رکود» است و در عوض رشد آهسته و در عین حال ثابتی وجود داشته است – چیزی نادر در اروپای عمومی. حوزه. علاوه بر این، از زمان فروپاشی اقتصاد و سیستم بانکی یونانی قبرس در جنوب قبرس در چند سال گذشته، بسیاری از سرمایه‌گذارانی که قبلاً فقط به خرید ملک در جنوب اروپا فکر می‌کردند، اکنون به سمت شمال به سمت مناطق باثبات‌تر و غیر باثبات‌تر حرکت می‌کنند. منطقه یورو – و جایی که هزینه زندگی و همچنین قیمت ملک پایین است!

امروزه، قبرس شمالی مدرن اکنون به عنوان یک بازار پررونق و در حال ظهور برای املاک و سایر سرمایه گذاری های بانکی و تجاری دیده می شود. مذاکرات اتحاد مجدد دو منطقه ای تحت حمایت سازمان ملل و اتحادیه اروپا بار دیگر روی میز است و این باعث افزایش قیمت ها و علاقه بین المللی می شود زیرا پیش بینی می شود که به هر نحوی که کوکی اتحاد مجدد از بین برود، قیمت ملک در آینده نزدیک افزایش قابل توجهی خواهد داشت. اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر در مورد نحوه مشاهده املاک لوکس با ضمانت اجاره تنها از 45000 پوند با مشاوران ما تماس بگیرید.